ponedjeljak, 2. kolovoza 2010.

Stanje rake race

I upravo je objavljeno stanje tablice i uvjerljivo vodstvo Drka

Nakon strke i frke koju san ima na poslu i doma jer mi se žena prosula sa motora (sve ok samo se dobro izderala, pa joj se upalila rana itd...) pa kolega se okotio tako da sam osta sam na poslu. Doša i gazda tako da uopće nisam moga grindat na poslu nego po malo skrivećki cijela strka frka i drka mislia san da neće baš to tako glatko ić. Ali na moju radost ljeto je pa većina igrača je na moru i ovi koji nisu na moru neigraju toliko pa sam uspio napravit dovoljnu prednost da mogu proglasit pobjedu.

Stanje na tablici

Dirk Digger - 57
binovd – 27
sany2 - 24
mich_bjukeno - 21
JaSa12 - 21

Vrhunska noga u guzicu za moju banku i kućni buđet da se oporavi nakon bahatog bančenja u Las vegasu. Jednostavno treba imat sreće i bit na pravom mjestu u pravo vrijeme.
Trenutna poker banka 1009€ od početka trke +179€ od igre iliti nekog nepoznatog bonusa +250€ bonus + 1100€ za pobjedu.
Ukupno +1529€ nikad slađe i lakše zarađenih.

Nema komentara:

Objavi komentar