nedjelja, 29. kolovoza 2010.

I Downswwwwingg

No coment...
Danas san ima 35 setova i sa toliko setova oni su mi u minusu. Ima san 2 puta set AAA i nijedan put nisu prošli. Jučer san ima 1 put set AAAi ni onda nisu prošli. Ali 35 puta danas i opet ostat negativan je totalno sick.


Igra san 3 stola 1/2 i 1 stol 2/4 na 2/4 sam srečom igra odlično ali na 1/2 na sva tri stola sam izgubio na svakom po 100€. 3 handed jedan idiot je toliko ispogađa da je bilo skoro pa nevjoreatno cap mi je radio svaku ruku a još sam ima poštene ruke i on me ubio bilo je pre odvratno session je traja negdi oko 2,5 sata i nikad nisam toliko zaronio na 1/2 u tako malo vremena ali lijepo je znati da downswing tryje več nekoliko dana. Jučer sam se jedva izvadio ka šta se vidi i na grafu ali danas nije bilo nikave šanse.

Mislim da moram na totalni odmor od pokera tako da ga sigurno neću dotaknit nekoliko dana jer vidim da ovako neide.
Na trackeru se ne nalazi session od doma gdje sam isto iginuo za 50tak € a danas me zakucalo u zemlju ;).

Očistio sam prvih 50€ first depozit bonusa i napravio ukupno oko +600€ rejka od kojih je mojih oko 300€

Trenutna Alfa Banka 264€ od 1/8 sam -436€ kroz igru +50 bonus +300€ rb i nekako se isčupah da nebude minus ipo ovako ukupno od početka Alfa avanture -86€.

Nema komentara:

Objavi komentar