petak, 27. kolovoza 2010.

Neee odustajem lol

Jučer sam doma ujutro igra sa guštom i bio nekih +45€ i na poslu sam igra ok sve dok nije me jedna riba iztiltala i kao pohmanitala pirana sam poludiooooo i nisam htio prestat igrat. Htio sam mu po svaku cijenu uzet sve šta ima ali čovjeka je curilo nevjerovatno ubio me je u psihu ma nisam htio odustat loool.
Šta tilt radi čovjeku. Ma nije uopće do para niti je to veliki gubitak ali ogromna količina bijesa može zaslijepiti čovjeka.
Koliko god vježbali i trenirali samu igru, taktike i strategije toliko i vremena se triba posvetit samokontroli i hladnokrvnosti.
Alfa poker banka 638€ od početka -62€ i napravljeno 300€ rejka od koje je mojih 150€ tako da se za veliko čudo još vrtim oko 0. Kad če više ovi gosti otić doma hehehe.

Ogromna +EV odluka je ustati na vrijeme bilo u plusu ili u minusu.
Neko vrijeme sam uspio emocije ostaviti po strani tako šta sam limitirao sebi trajanje sessiona ali u tiltu čovjek na sve zaboravi.
Evo slikica pajde koji me istiltao nenormalno u 400 ruku sa kojim kartama i koliko je puta full pokupio i setove cirkusss. A igra Vpip 67% a da toliko dobrih ruku uhvati u samo 400 ruku je gadljivo.

3 komentara:

  1. Aj' nabavi si fliper pa tamo tiltaj!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma uhvatio se zanjjjj ka pijan plota. Jučer slična situacija doduše malo manje sam tiltao ali opet nisam htio odustat. bljak

    OdgovoriIzbriši