utorak, 31. kolovoza 2010.

Popravni ispit

Malo sam se smirio, zatajta, prestao pikirat na debile i počeo malo više foldat na turnu jer sam bio pretjerao. Tako da sam danas opet lagani +70€ i 40€ rejka napravio tako da sam zadovoljan.

Htio sam odmorit od pokera jer me nije išlo ali mi je užasno dosadno na poslu i mora san igrat ili ispalit od dosade. Nadam se da ču igrat pametnije sljedeći mjesec a biti če i malo manje gostiju u hotelu u 9 mjesecu.

Veselio sam se novom grindanju i dalje imam želju igrat tj. koju kunu spremit u đep jer se još opravljam od izleta u Las Vegas koji me koštao cijele poker banke od 5k€. Nadam se da ču je uspit ponovo izgradit kako sam i dosada. Jedino šta mi je jako teško igram micro limite jer sam se bio privikao na 2/4, 3/6, i 5/10 pa i promijenio stil igre koji se ne uklapa u micro limite. Ponovo moram počet manje blefat i više value betat nadam se da ču se ponovo prilagodit microlimitima.

Alfa poker banka 408€ -300€ kroz igru +300€ rb na kraju mj. tako da ču završit na 0. bljak.

p.s. Jedan glupi session me košta 300€ zarade ovaj mjesec.

Nema komentara:

Objavi komentar