ponedjeljak, 16. kolovoza 2010.

Doda sam Anketu i vratio slikice.

Stavia san anketu da vidim šta kažete jel išta valja ovo moje bloganje pa ko uopće prpa po blogu nek glasa. I vratia san galerije sa unibet opena šta sam bio i wsopa jer jedno mi vrijeme nije ih htjelo učitavat ali evo opet da probam.

Prijatelj NoLimitaš mi je sinoć dao prvu lekciju iz NL igrali smo na bestpokeru888 sa talijanskim ribama i bilo je zanimljivo. Nadam se da ćemo odratit još barem 10tak sati na NL jer mi je bilo dosta poučno. I inače mislim da tko god ima prilike da radi takozvani Sweting iliti ga znojenje (šta bi u prevodu bilo da dvojica vježbaju igrat na istom Limitu i djele svoja iskustva) da je to vrhunski način za napredovanje, ispravljanje grešaka i poboljšanje igre.

U zadnje vrijeme bilo na NL ili FL ili turnirima sve je teže naći ribe na bacanje i sve više regularnih igrača čita knjige, gleda videa tako da svaki milimetar napretka na bilo koji način znači +EV za u budučnost. Ima jako mnogo ljudi koji to rade i svaki put kada niste voljni učiti i napredovati čete gubiti novce jer budite sigurni ima na svijetu jako puno ljudi koji če to napraviti.

2 komentara:

  1. 100% potpisujen to šta si napisa!

    OdgovoriIzbriši
  2. eeee i premjesti si poll u gornji desni kut jer ti je mjesto u duplom stupcu preusko!

    OdgovoriIzbriši