nedjelja, 1. kolovoza 2010.

I opet se ja igram na NL40

Jutros sve do 12h ništa FL stolova i morao opet NL40 pa jebem mu miša nikako da to bitam. Baš me neće 3 puta sam ima AA i naplatio se nešto malo. Ruka koja me totalno tiltala je naravno Bad beat ali eto da podjelim.
Nažalost postam na poslu pa nemam statse sa pt3 od doma. Neželim ih spajat da vidim gdje me je bolje išlo na poslu ili doma. Tek ću na kraju rejsa spojit sve.

1 Bad beat: Button 3 beta ja imam na BB - KK 3 betam ja njega on mene opet 3 beta ja all in on call ima JJ flop QxJxx.

2. Ja sam na Butonu sa KK 4 betam BB call flop Kxx (xx suited). BB donk beta ja callam novi x izađe boja on opet beta ja all in naravno majmun ima boju.

3 Ruka TT 4 igrača u potu ja 6 betam 1 calla flop 723 i idiot donk beta u mene i to over bet ja instant all in on otvara AA bljak. to mu je prva ruka za stolom i tako mi ga uvali.

I onda sreća upalilo se 2 stola 0,5/1 i 1 stola 2/4 gdje sam ih istapira. Jebem ti NL neću ga dirat dok ne počnem učit ga igrat kako triba.


Na NL40 danas: - 153€
Na FL 0,5/1 danas: +50€
Na FL 2/4 danas +83€
Danas ukupno -39€
Ma naučit ču ja NL šibat kako triba jebat ču im m..er u š...k lol

Neznam odakle mi se stvara stalno neki keš viška na računu tribalo bi na unib bit oko 910€ a ja imam više i ovo je več 2 ili 3 puta da mi se neki višak isplačiva na računu a neznam zašto i odakle.
Rake back nije jer triba napravit najmanje 2000€ jer su promijenili pravila i rake back se isplaćuje tek 5-6 u mjesecu. Neee kontam ali nežalim se kad mi se lova u plus stvara hahaha.

Trenutna banka 1007€ od početka trke +177€

Nema komentara:

Objavi komentar