srijeda, 11. kolovoza 2010.

1 session danas doma

I danas prava bitka na samom startu. Igra san 0,5/1 te 1/2 i 2/4 sve stolove šta su bili u igri na Microgaming mreži. I krenilo je jako nezgodno potonio sam na -100€ na samom početku, jer sve ruke su mi popadale.
Ali da napomenem bilo je i razloga za to: u nedostatku više stolova igra sam šta je bilo ponuđeno i na svu sreću na svim stolovima je bilo ribe ali sjedio sam na užasnim pozicijama na 3 stola su mi ribe bile sa lijeve strane tako da nikako nisam moga igrat i u biti neznam kako je dan završio u tako malenom minusu.
Mislim da je sva sreća šta su bili totalne ribetine tako da su poplaćale sve živo i isto tako kad sam vidio da uopće krađa, blef ili bilo kakav fenci play nije moguć zatajta sam toltalno i naravno isplatilo se jer kad god sam imao ruku bio je call do rivera uvijek od barem 1 ribe.

Trenutna poker banka 691€ danas -9€ kroz igru i napravljeno 60€ rejka od kojih je mojih +30€ ukupno gledano dan sam završio +21€
p.s. moram priznat da sam i jako uzbuđen, željan igre i da jedva čekam vidit rezultat na kraju mj.

Nema komentara:

Objavi komentar