subota, 14. kolovoza 2010.

Croatian Poker Series

Danas ču se pokušat dovuć do Grand Casina Lav. Ogromna gužva na cestama tako da se nadam da ču se dovuć na vrijeme. Radim do 17h pa valjda ču od 18h uspijet doć na početak turnira koji je u 20:30h freezout i buy in je 100+10€ i na svakih 10 igrača jedno mjesto za main event. Mislim da se starta sa 6000 žetona tako da ću moć se igrat neko vrijeme i nadam se da će sreća bit na mojoj strani pa da ću uspit se kvalificirat. Dolaze kod mene doma poker prijatelji iz zagreba sa kojima sam bio na turniru u Pragu i Varšavi na spavanje i kupanje u Makarsku. I naravno da čemo imat poker treninge pošto on za razliku od mene rastura No Limit tako da ću ga totalno ugnjavit da me istrenira.

2 komentara:

  1. Ajde razori ta CSOP (lol) i nauči NL pa da podučiš mene nakon toga kad ja dođem u Makarsku na kupanje, a ja ću tebe SnG kad dođeš u Pulu. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma nisam uspio doć ni blizu lava ogromne gužve tribalo je jedno 2 sata za proč kroz Omiš. Tako da nije mi bilo moguće se provući na vrijeme za registraciju na turnir i na početak turnira.
    Nadam se da da ču uspijet na super satelitima prije samog main eventa

    OdgovoriIzbriši