četvrtak, 26. kolovoza 2010.

NL25 Rush na FullTiltu

Hehehe evo ekskurzija na Full Tiltu ima san nekih 35$ od dosade bacio na NL25 Rush na tiltu i krenilo je kao iz snova haha. Ali kao što sam i na nekim forumima vidio znaju se desit i varijacije od -25 buyinova pa do +25 buyinova tako da nije ni čudo da se ovako završila ekskurzija od fiju plus do bljak minus hahaha.
Moram priznat da mi se jako svidilo igrat Rush pogotovo na poslu jer mogu sitoutat kad god mi treba i pratim samo 1 stol i naravno u kratkom vremenu koje imam na poslu mogu jako puno ruku odigrat. p.s napravio sam 127$ rejka i dobit ču 27% nazad 34$ tako da sam domigoljio do 0 šta u biti nije loše ;)

Definitivno ču opet ukrcat para na tilt i to malo više pa ču pokušat odigrat malo više.

3 komentara:

  1. Ma nisam, davno prije ali nešto kratko, imam ogromnu želju igrat NL tako da sam tu malo vježba. Ali ideja ti je dobra moga bi to malo zgrindat. Rasmislit ću.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mene je na FL rushu islo super, ali na 0.5/1 9max stolovima. Ne znam kakva je trenutno situacija ali mi se cini da bi ti sa svojim stilom igre mogao dobro prolazit na rushu...

    OdgovoriIzbriši