srijeda, 4. kolovoza 2010.

Croatian poker series zadnji dan trke

Evo ovako se osječam hahahaha i jučer zadnji dan trke za Cps. sam se namučio da uhvatim koji bod da sam siguran i uspia san. Iako sam jučer grinda jako malo i jako loše i završia dan u nekih -115€ ali ukupni rezultat je više nego zadovoljavajući.

Ukupno gledano igra san dobro i loše. Na NL su me istapirali u par navrata ali sam to uspia nadoknadit na FL. Moga san i FL igrat puno bolje ali kad prođe ova vručina vratit ču se pravilnom grindu i nadam se redovitoj zaradi. Danas je zadnji dan trke mislim da netribam uopće igrat jer me nemogu stić tako da ču danas posvetit uživanju u pobjedi.
Ukupne statistike ču spojit i prikazat na kraju utrke.

Stanje tablice:
1. Dirk Diger 72
2. sany2 54
3. bindov 27
4. jasa12 24
5. niveaforman 22

Trenutno stanje banke 828€ od početka trke -2€
Ukupno zarađeno +250€ bonusa + 1100€ od trke = 1350€

Nema komentara:

Objavi komentar