subota, 28. kolovoza 2010.

Gužva na poslu a meni dosadno...

Drž nedaj opet ja grind na poslu i to 4 stola NL20 ili 4 stola FL 1/2 aaa 300 gostiju u hotelu i svakih 5 min neko oče nešto ali meeeni se igra i gotovo. Jučer doma ujutro bio na laganih +45€ i popnem se na poslu na +85€ i sve zbrljam forsirajući i padnem na -70€ ali sam se sreća izvuka na -18€ bljak. Mrzim izvlačenje i glupu tvrdoglavu tikvu. Još malo ovo je zadnji tjedan sezona pa če se moć od 1/9 krenut u malo žešči i ozbiljniji grind.
Ovo je graf od početka 1/8 do danas
Alfa poker banka 618€ od početka -82€ srića napravio sam 338€ rejka tribalo bi moji bit +169€ ali pošto prvi put igram preko ovog tipa vidit čemo dali to sve klapa.

Broj komentara: 7:

  1. Tako nešto izgleda moj graf za 8., samo još malo gori :D

    OdgovoriIzbriši
  2. hahah znaći nisam jedini. A 8 mjesec je uvjek gadan. Vrućina, zabava, itd... triba šta više se zajebavat i guštat a šta manje igrat. Biće bolje u 9mjesecu sigurno.
    p.s. jel igraš Fixed ili NL?

    OdgovoriIzbriši
  3. Mora biti bolje u 9. ,j :D
    Igram samo NL 6max.

    OdgovoriIzbriši
  4. pere i ja igram na istom siteu sa istim RB programom. zadovoljan za sada...

    OdgovoriIzbriši
  5. jeli to isto microgaming mreža

    OdgovoriIzbriši
  6. Da je i u principu ide 30% od stranice + 10% vip bodovi koje možeš zamijenit za keš + 10% od tipa na moneybookers. Ali napominjem tek kad mi sve to sjedne nakon 1/9 mogu reć da je ok.

    OdgovoriIzbriši