ponedjeljak, 22. studenoga 2010.

Limit Holdem

Ovo su Limiti koje sam igrao na FTP od 01/08 kad sam startao sa FTP avanturom i to samo Fixed limit. 6max stolovi i 9max. Skupa sa RB sam u odličnom plusu. Čisti dokaz kako se samo moram posvetit onome u čemu sam dobar. A to je 9max stolovi te moram popravit igru na 0,5/1 i 1/2 6max tu nešto štekam a izbjegavat 2/4 tamo su me istapirali bez potrebe. Sljedeći mjesec se nadam da neču imat blesavih avantura i da ču mirnim grindom povečat banku kako triba.

Trenutno stanje.
1. Full Tilt: 1150$ ovaj mj. - 85$
2. Bluff + MB + Alfa: 825$ (+140$ vračeno)

Ukupna poker banka: 1975$ ovaj mj. +196$

3 komentara:

  1. Samo da ti kazem, ovaj Rakeback stupac iz PTa ti nije tocan.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma znam uvijek mi odstupa ali je tu negdi i zato na kraju sam ovako i zbrajam i stavljam jer onda baš točno vidim radi sebe

    OdgovoriIzbriši
  3. Namjesteno je da ti racuna 30% od MGRa al na FTPu treba racunat 27% od Rakea. Moze se to namjestit samo treba malo procackat ;)

    OdgovoriIzbriši