nedjelja, 21. studenoga 2010.

Popravni ispit

1.Full Tilt: danas sam nastavio uobičajeno. Nisam si htio dat gušta da odmaram i ne igram tako da sam hrabro ih išamara kao i inače. 9max stolovi i dalje me idu odlično tako da bi moga malo više stolova igrat 9max ljudi.

Po danima se vidi da sam od cijelog mjeseca ima samo 5 negativnih dana nadam se da ču i tako nastavit ali sigurno ču pucat opet na veče limite kad god se osjetim spreman pa šta bude.


1. Full Tilt: 1350$ ovaj mj. +115$

2. Bluff + MB + Alfa: 825$

Ukupna poker banka: 2175$ ovaj mj +$396$

3 komentara:

  1. Jel radis table selection na FTPu? Kakva je situacija s fishevima, jel ih ima dovoljno?

    OdgovoriIzbriši
  2. Jesam mjenjam stolove stalno pošto ih ima na bacanje a ribe ima na svim limitima. Ti jel igraš išta?

    OdgovoriIzbriši
  3. Slabo. Jedan kickback sam bas zavrsio a mislim da cu odsad kombinirat ftp, stars i merge i to bez bonusa, sto mi se uopce ne svidja.

    OdgovoriIzbriši