četvrtak, 18. studenoga 2010.

No mercy to fish

Vratio san se sa izleta u Crnu Goru. Bila ekipa sa posla ka i svake godine odemo na neki 2dnevni izlet pa ovaj put u Crnu Goru u Budvu jer tamo surađujemo sa jednim hotelom. Nažderali se i napili ka mala dica malo provozali i pogledali starina. Jedino se nikako nemogu načudit tom građevinskom neredu u Budvi to je živi cirkus. Zgrada do zgrade do zgrade jedna na drugoj.

1. Full Tilt: Igra sam par dana prije odlaska i sad kad sam se vratio sa izleta. Ovaj mjesec malo mi šteka 0,5/1 ali zato na 1/2 6max sam ih nadigra. I nekoliko san dobrih sessiona ima na 9 max stolovima. Prije par dana sam igra odlično i nakon 1100 ruku san bio oba puta u jako dobrom plusu ali pri samom kraju sessiona i gašenju stolova iscurilo me naopako i u 15 tak minuta su mi oba puta oduzeli 3/4 zarade aa baš san bia popizdia. Nikako nisam moga pogodit ustajanje sa stola još samo malo i nered. Odigra san nekoliko satelita za ove FTOPs turnire ali na ni jedan se nisan uspia kvalificirat ma ni na fixed limit i nisan baš ni zadovoljan igrom. Sve u svemu sam zadovoljan Cash igrom jer u velikoj večini slučajeva na FTPu sam bio jako skoncentriran i spreman na igru i zato sam i dobro odigrao ovaj mj. do sada.
Full Tilt: 1910$ ovaj mj. +675$

2. Lock Pocker: očistio sam cijelu promociju preko pokersavvija i prezadovoljan sam rezultatom. Igra sam 0,25/0,5 te 0,5/1 i nešto 1/2 na svim limitima sam ih razbio. Tu sam stavio 70$ i tribalo je napravit oko 230$ rejka. Uspia san kroz igru i uz pomoć bonusa i rejk backa i kick backa od savvija popet se na 370$ u 10 tak dana lagane igre i to samo po koji sat u večernjim satima kad ima ljudi.
Lock Pocker: 370$ ovaj mj. +223$

3. Bluff + MB + Alfa: 465$ Nisam igra gotovo ništa ali sam vratio dio stejka u iznosu oko 140$ sa Moneybookersa.

Ukupna poker banka: 2745$ ovaj mj +966$

Nema komentara:

Objavi komentar