petak, 19. studenoga 2010.

Pokušaj na veči limit

1. Full Tilt: igra san 2/4 6max te 1/2 6max i krenulo je odlićno popeo i Kad sam se popeo na +240$ ugasio sam sve velike stolove i osta igrat samo 0,5/1 te 1/2 i onda su me totalno istapirali na tim malim i kad sam pao na -100$tinjak popizdia san, a gasio sam loše stolove mijenjao pozicije i bez imalo milosti ubili me u pojam. I onda reka san da neću više nikad igrat ove male limite (lol) i upalio san ponovo 2/4 i malo pri kraju 5/10 i ništa nije pomoglo da izbjegnem debal. Iscurilo mi ko ništa preko -700$ bljak. Cili jebeni misec dana se trudim pomalo i ohrabim za pravi šot na veči limit kontam 500 x BB taman za 2/4 i popio takvu plesčurinu da mi je mozak izletio van tikve hehehe. tragikomedija.

Ma sve se vidi na grafu od danas. Ovi misec san odigra oko 30000 ruku i zadnjih 300 nemože nego tako. Opet moram na psihoterapiju lol hehe.
(ako neko kaže da je lako u pokeru zaradit lovu nabijem ga na kitu hehe)

1. Full Tilt: 1165$ ovaj mj. -70$

2. Lock Pocker: očistio sam cijelu promociju preko pokersavvija.
Lock Pocker: 370$ ovaj mj. +223$

3. Bluff + MB + Alfa: 465$ Nisam igra gotovo ništa ali sam vratio dio stejka u iznosu oko 140$ sa Moneybookersa.

Ukupna poker banka: 2000$ ovaj mj +$230$

Nema komentara:

Objavi komentar