četvrtak, 11. studenoga 2010.

Počinje pravi grind

1. Full Tilt: Neradim više u Hotelu sezona je gotova. Počinje sezona lova na ribe i loše tagove ;). Imam osječaj da ču ih zgazit. Nabrijan sam na grindanje i na poker opčenito. Povečavam broj sati koje ču dnevno posvetit pokeru i cilj mi je da u roku od 30 dana postanem Black Card member. Da dostignem taj cilj treba mi 1000 FTP bodova dnevno a fali mi još 25000 bodova tako da i ako preskočim koji dan mislim da je 30 dana dovoljno. Trenutno igram 0,5/1 a u igru sam ubacio 2 stola 1/2 (6max) te po jedan stol 1/2 i 2/4 (9max). To mi je nekako optimalno za igrat. Sve stignem i pregledat im statse na PT3 i odigrat kako triba. Kad primjetim da se na stolovima pojavi previše solidnih TAGova mjenjam stol i isto tako gasim potpuno 0,5/1 da se mogu u potpunosti posvetit 1/2 jer bolje da igram pokoji stol manje ali kvalitetnije. Igram dobro stalno sebi ponavljam da se ne živciram i odlučio sam ne vrijeđat kretene koji me natkupljuju168 nego im svaki put napišem nice hand. Postavljam sebi i uvjet da igram 2 puta dnevno po par sati. Jednom u jutarnjim jednom u popodnevnim satima samo na FTP a navečer igram na Merge, Micro i ostalim mrežama jer ima dosta ljudi i tamo.
Full Tilt: 1583$ ovaj mj. + 384$

2. Lock Poker: tu igram samo navečer i još mi fali 289 lock bodova da završim promociju od pokersavvija. Tu u večernjim satima ima jako puno amerikanaca i jako dobro plačaju. Jedino šteta šta tamo nemam veči bankrol jer ima dobar rejk rejs + first depozit bonus + rake back tako da ovdje imam veči roll sigurno bih mogao još solidan dio kolača dobit. Ovako još malo do kraja promocije pa ču odabrati i drugu.
Lock Poker: 168$ ovaj mj. +21$

3. Alfa Poker: ovdje ču ponekad odigrati koji stol da popunim br. stolova dok budem čistio ostale promocije od pokersavvija. Odigra sam 100 tinjak ruku i to ne baš dobro.
Alfa Poker: 108$ ovaj mj. -32$

4. Bluf Poker + MB: 500$

Ukupna poker banka: 2359$ ovaj mj. +440$

Nema komentara:

Objavi komentar