utorak, 9. studenoga 2010.

Malo gori malo doli

1. Full Tilt: moram priznat da se tiltam malo previše. Krene me lijepo na početku i počinjem igrat mirno i pun samopouzdanja onda zbog nekog malenog minusa se tako naljutim da mi triba ponekad 24 sata da zaboravim i da se odtiltam. Neznam zašto. Moram jako puno poradit na sebi da umanjim tilt. Nadam se do kraja mjeseca da ču odigrat kako triba i da neću toliko agresivno i ljutito igrat. Još jedna stvar me muči a to je da izbjegavam igrat duge sessione jednostavno nisam siguran u svoju igru toliko da mogu upalit više stolova ili igrat duže vremena. Imam strah tj. veliku sumnju u kvalitetu moje igre tako da mislim ako ostanem duže vremena igrat da ču sve pozitivno šta sam zaradio pokenjat ako nastavim igrat. To nikako nije dobro i nikako se sa tim nemogu nosit. Još radim 4-5 dana u hotelu onda idem na duuugi godišnji odmor i onda ču ih zgazit ka maštrapane.
Full Tilt: 1420$ ovaj mj. +185

2. Lock Poker: tu su mi u jedan dan pokvarili lijep napredak koji sam ima od početka. U jednom sessionu na 1/2 ošamarili su me za 80$ dolarića a tako puno loših igrača je bilo na stolu da je to najtužnije ali stvarno nisu mi dali ni 1 ruku odigrat u HU i dobit. Svaki moj rejz platilo je 3-4 igrača ma nisam ih moga probit nikako. Da se nisam naljutio toliko vjerovatno bi manje izgubio ali u zadnje vrijeme gotovo nikakvi gubitci koji sa obzirom na banku su tako mali ali svejedno nemogu izdržat da ne doživim ogroman Tilt. Mislim da sam preumoran od posla i da mi je dosta i gostiju i hotela tako da se to i odražava na moju igru. Još malo pa ču se moč posvetit isključivo pokeru. Skupio sam 1165 lock bodova fali mi još 345 bodova da završim promociju i dobijem još dodatnih 90$ od savija i još ponešto RB i očistim 10tak dolara first depozit bonusa. Nadam se da ču to bez većih frustracija privest kraju.
Lock Poker: 104$ ovaj mj. -43$

3. Bluf Poker + MB: 500$

4. AlfaPoker: 140$ napokon sam se dogovorio sa njihovim supportom i vratili mi novac umjesto izbrisanih bodova. Super baš mi je drago da su postupili super ok baš kako je i trebalo. Sad ču nastavit sa tim novcima igrat kod njih pokoji stol dok budem čistio ostale promocije sa pokersavvija.

Ukupna poker banka: 2164$ ovaj mj. +245$

Nema komentara:

Objavi komentar