subota, 6. studenoga 2010.

Polako ali sigurno

1. Full Tilt: igram lagano 0,5/1$ 6max po 3-4 stola i 1/2 i 2/4 full ring po 1 stol. Cilj mi je svaki dan ostvarit min 250 ftp bodova da održim Iron Man a trudim se po 500 ftp da uhvatim i Black Card Club. Trenutno uspjevam bez večih varijacija. I započeo sam Full Tilt Academy Chalenge za cash game tu se može još dodatnih bonusića i sitnica zaradit ali u fixed limitu svaka sitnica zlata vrijedi. Na full ring 1/2$ stolovima sa užitkom polijepim par šamara idiotima. I mogu reći da ima puno više ribica na svim limitima nego šta sam očekiva. Svako malo neko sa zelenom oznakom sjedne za stol. Nije ni čudo sa obzirom koliko igrača igra na FTPu.
Full Tilt: 1450$ ovaj mj. +215$

2. Lock Poker: ista stvar kao i na FTP igram ovdje ponekad još manji limit 0,25/0,5 ali većinom 0,5/1. Ima jako puno ribica i većinom igraju samo amerikanci. Mislim da ču sigurno se zabavit na Bluff Pokeru kad završim promociju na Lock Pokeru. E i tek sam sad skužio da doma mi nije updejtan PT3 jer sam tek danas skužio na poslu da ima i Merge mreža. Tako da ču od ubacit i koji graf sa merge mreže
Lock Poker: 181 ovaj mj. +34$

3. Bluf Poker: 300$

4. MB: 230

Trenutna Poker Banka: 2161$ ovaj mj. +242$

Nema komentara:

Objavi komentar