petak, 12. studenoga 2010.

Novo stanje.

1. Full Tilt: ma zgazit ču ih do kraja mjeseca ka bube sve odreda. Vidim razliku u igri čim nemam stresa i umora od posla. Danas me prvo malo vratilo nazad ali sam pogasio stolove na kojima su me gazili i onda sam ih odera na ovim ostalima vratio izgubljeno i još završio u plusiću. Čistim neke zadatke sa Full Tilt Akademije i mogu reći da se i zabavljam. Igra sam micro fixed limit Omaha HI/Lo te NL25 ali sa capom. Te neke duble stack sng i završio na 1,10$ od 90 ljudi na 1 mjestu lol 22$ dolarića. Pa skupljam i tamo neke bodove sa kojima kasnije se u njihovom Akademija šopu mogu kupit bonusi i pizdarije. Do kraja mjeseca napit ču im se krvi na svim limitima i svim igrama lol. Mislim isto tako da če mi tribat sigurno više vrimena od 30 dana da skupim 24000 ftp bodova za Black Card Club jer nepravim 100$ rejka svaki dan ali malo pomalo ču se dogurat.
Full Tilt: 1718$ ovaj mj +483

2. Lock poker: tu sam skupio 1419 lock bodova još mi fali 81 i promocija je gotova i onda če mi i savi još ispljunit 90$ super. Prošli mjesec sam startao sa Lock pokerom i stavio sam 70$ tako da sada kad imam 234$ vidim da sam ih razbio na ovim malim limitima. Ima ribe ko u priči tako da ču sigurno potražit još neku promociju na Merge mreži. Ujutro i rano popodne nema ništa fixed limit stolova ali navečer se napune bez problema. Tako da tu igram samo navećer.
Lock Poker: 234$ ovj mj. +87 (+90 od pokersavvija)

3. Bluff poker + MB + Alfa poker: tu ništa nisan igra : 608$

Ukupna Poker banka: 2650$ ovaj mj. +731$

2 komentara: