četvrtak, 4. studenoga 2010.

Ciljevi za Studeni

1. Full Tilt: tu nastavljam igrat 0,5/1FL 6max te 1/2$ i 2/4 full ring tj 9max. Na tim sam limitima i stolovima jako zadovoljan svojom igrom. 6max me ugodno ide na 0,5/1 i eventualno 1/2 kad ima dosta riba. Biram igrat najbolje stolove i ne više od 6 stolova odjednom. Isto tako najviše 4 stola 6max jer svaki više me dodatno dekoncentrira bez potrebe. Na 9max stolovima uz puno više tajtanja i puno više ribe i grešaka u loših tajtera da se lijepo zaradit pametnom igrom.

Igram i NL25 rush i zadovoljan sam igrom sa obzirom da nisam uopće NL igrač ali na poslu najlakše mi je to igrat jer mogu sitoutat kad god želim i igrači mi se ionako mijenjaju. Polako učim bacat top parove i over parove kad triba i dosta dobro koristim pozicije i 4 betanja. I naravno preflop igru sam razbistrio. Fixed Limit je odlična igra u kojoj se može jako dobro pripremit teren za igrat pristojan NL poker mislim kad dođe vrijeme da ču se sigurno prebacit na NL. Ali dok još uvijem mi FL donosi pokoji $$$ ostajem još neko vrijeme uz Fixed Limit. Jedna stvar me muči a to je: U kolikoj mjeri Rush poker me naopako uči igrat normalan 6max NL???

Uspio sam uhvatit Iron Man i nastavljam sljedeća 2 mjeseca održavat taj status i isto tako fali mi još 2 mjeseca da uhvatim i Black Card club tako da su mi to dva prioriteta. Mislim da ih nije teško dostić samo treba redovito igrat i dnevno pravit 500 FTP bodova što je ja mislim oko 50$ rejka. Imam jako puno bodova skupljeno i kad ostvarim Black Card club najvjerovatnije ču za te bodove kupit najveći mogući bonus. I isto tako kad skupim dovoljno medalja za Iron Man onda ću i za njih kupit najveći mogući bonus.
Full Tilt: 1370$ ovaj mj. +135$

2. Lock Poker: tu nastavljam čistit kickback bonus od pokersavvija i zadovoljan sam kako me trenutno ide tamo. Primjetio sam da ima dosta fixed limit stolova po noći i da ima jako puno amerikanaca koji neznaju šta rade. Trenutno sam skupio 899 Lock Bodova za cijelu promociju mi treba 1500 mislim da ću u roku od 1-2 tjedna lagane igre na 0,25/0,5 i 0,5/1 to očistit.
Lock Poker: 137$ ovaj mj -10$

3. Bluff Poker 300$ ništa nisan igra i isto merge mreža kao Lock Poker tek kad očistim lock i kad se dogovorim sa affiliatom ču igrat tu ali dok mi je njihov dogovor još nedorećen mislim da ni neću igrat dok se sve nerazjasni.

4. MB: 200$ tu čuvam par dolarića da mogu još pokoji savi bonus očistit a da nemoram isplaćivat okolo.

5. Alfa Poker: 27€ jer sam dobio 27€ rb i još se svađam da mi vrate 98$ nadam se da če biti pošteni.

Mislim da će kroz ovaj mjesec sve sjest na svoje i mislim da sam napokon rasčistio sam sa sobom kako i koje limite igrat na FTP i obilježio sam jako puno igrača tako da odmah i prije nego sjednem vidim dali je stol uopće za igru ili ne. Isto tako čiščenje još kojeg kickback bonusa preko pokersavija mi bi moglo malo ubrzati izgradnju banke.

Ukupna poker banka: 2044$ ovaj mj +125$

2 komentara:

  1. "U kolikoj mjeri Rush poker me naopako uči igrat normalan 6max NL???"

    Moram reci na Rush pokeru se vise igra karta nego protivnik. Normalan NL Poker igras vise loose protiv tight protivnike, a tako obrnuto protiv loose protivnika. Na Rushu se to nemoze vidjeti i igra se vise karta sto moze kao pocetak biti dobro, ali to ja nevolim :)
    Pozz i dalje tako, vidim ide te i imas plan :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Borim se kao zmaj pojest ču ih ovaj mjesec. :)

    OdgovoriIzbriši