nedjelja, 31. listopada 2010.

Zaključak mjeseca

1. Full tilt: graf govori više od riječi. Ovaj mjesec je krenuo super da bi se u 1 danu sve okrenulo naopako. Do kraja mjeseca sam igra 0,5/1 i 1/2 nisam htio testirat 2/4 i 3/6 dokle god banka to nemože izdržat. Kroz samu igru sam u minusu -143$ ali zahvaljujući rake back oko +320$ sam uspio i ovaj mjesec završiti u plusu. Nastavljam istim tempom na manjim limitima.


Ovo je su svi limiti koje sam igrao ovaj mjesec na FTP i full ring stolovi su u plusu dok je 6max na svim limitima u minusu ovdje ču morat neke ispravke u igri napravit. Mislim da napredujem barem malo prema prilagodbi igre na FTP i sve češče ustajem i mjenjam stolove i polako sam obilježio sve dobre igrače na FTP tako da mislim da sljedeći mjesec mora to bit još bolje. p.s upravo jedan allin KK vs JJ na poslu tako da sam updejta stanje opet.
Full Tilt: 1235$ ovaj mjesec +195$

2. Lock poker: tu igram 0,25/0,5 i 0,5/1 trenutno sam očistio nekih 38% bodova za kickbacka sa savvija i nadam se da ću laganom igrom uspjeti očistiti cjelokupni bonus.
Lock poker: 147$ ovaj mjesec +77$

3. Bluf poker: 300$

4. MB: 200$

5. Na cool handu sam odigra samo stotinjak ruku NL50 nije bilo ništa fixed limita i isplatio nazad na moneybookers u minusu -90$

6. Alfa poker: tamo sam se nedavno raspravlja sa njihovim supportom jer su mi doslovno drpili 98$ bez ikakve obavijesti. Tako da sam čisto iz gušta ih drka da mi ih vrate. Obečano mi je da če mi vratit tih 98$ i još mi trebaju dat 30€ rakeback, ma baš me zanima šta če bit. Ako budu pošteni i isplate sve kako su obečali onda bi ovaj mjesečni plus bio puno slađi.
p.s. edited dali su mi 27€ rb a još čekam 98$ nastavljat ču ih pritiskat pa čemo vidit.

Ukupna poker banka: 1919$ mjesec listopad +219$

Nema komentara:

Objavi komentar