ponedjeljak, 18. listopada 2010.

Updejt

Borin sa na FT ka zmaj gori pa doli. Prilagođavam se igranju 6 stolova na FTu inaće sam tako puno igra samo na Unibetu. Ima jako puno regulara i ponešto riba. Full Ring stolovi mi se čine još najbolji jer na njima se baš vidi da ima riba i to na svim Limitima na kojima sam igra.
Dosada je na FT prolazila jako tajt igra vidim da se reg igraći prilagođavaju novom sistemu rejkanja tako da i previše tajt igra ne prolazi osim na Full ring stolovima.
Ima jako puno promocija svih vrsta sada trenutno bez problema napredujem prema Iron Man, još 9 dana do kraja Take 2 promocije koju ću isto tako bez problema završit i dobit nešto keša i duplo FT bodova. Mislim da ću ako nastavim igru na FTu za 2mj bez problema dobit i Black Card status koji isto tako nosi nekoliko ugodnih pogodnosti kao što su specijalni dućan za te vip igraće, bonusi, turniri itd...

FT: 1270$ ovaj mj +240$ (ubacio sam 600$) od početka ovog mj. mislim da ću i ostatak sa ovih drugih kuća isto ugurat u FT da mi je lakše grindat.

2. Lock Poker Merge mreža preko Poker savvija stavio sam 70$ trenutno očistio sam nekih 15% bonusa i imam 71$. Nema gotovo ništa Fixed Limit stolova tribat će mi cila vjećnost da ovo očistim.

3. Bluff Poker Merge mreža 300$ nisam igra ništa.

4. MB: 200$

Ukupna Poker Banka 1840$
Ovaj mj. +140$

1 komentar: