četvrtak, 14. listopada 2010.

Di šta i kako

1. Stavljanje 200€ na Cool Hand je bila baš glupost. I to sam sinoć prije stavljanja love prićao sa suportom i nisam skužio šta mi govori. Tek kad sam krenuo igrat skužia san da uopće nisu uštekani u Microgaming tj nema niti jedan Fixed Limit stol bljakkkk.
Probao malo NL50 prvi ruka QQ spušim od KK, druga KK vs A7 na turnu A, treća KK vs AQ na flopu A, 4 ruka KK vs KT flop x TT lol, AA vs JJ na turnu J, to se sve dešavalo na 1 stolu u roku od 1 h igre pa da mi toliko dobrih karata podijeli na 1 stolu svašta lol. Pa osim toga sam ima još 2 puta QQ 2 puta AK i 1 put AA. Ma ja neznam kako sam osta u minusu samo -70€. Vadim looovu odavde.

2. Lock Poker Merge mreža preko Poker savvija stavio sam 70$ trenutno očistio sam nekih 15% bonusa i imam 71$. Ima neki jad od stolova po jedan stol 0,25/0,5, 0,5/1 te 1/2

3. Bluff Poker Merge mreža 300$ nisam igra ništa dok ne očistim Lock Poker. Kad završim Lock tu ću grind po 1 -2 stola kako bude bilo.

4. Full Tilt 1001$ doda sam još 400$ na onih početnih 140$ ovaj mj + 170$. I ovdje ču pritiskat jer jedino tu i na Starsima je ostalo dovoljno Fixed Limit stolova. Pokuša sam par puta napast 2/4 ali bezuspješno. Nadam se da ču u sljedećim mjesecima uspit se prilagodit igri na FT. Inaće totalni gušt je za razliku od ostali poker kuća kako je software dobar, mreža stabilna, dosta igraća dosta promocija jedino šteta šta nemam veći rejk back.

5. Na alfa pokeru su mi dužni 30-40€ rejka nazad ali ta kuća je luda pa nisam baš siguran da će mi ih isplatit. Napravia san i +50€ kroz igru ali pošto su me prošli mj. zakinili za 100$ u bodovima koje su mi samo izbrisali prije nego sam ih zamijenio za keš mamu im jebem pa bar da su me obavijestili lol. Tako neću uopće uopće ovo ubrajat u zaradu dok mi ne sjedne na račun.

6. Na MB još imam 400$ koje ću najvjerovatnije ubacit u Purple Lounge čim se situacija sa Microgamingom smiri jer čini mi se da uvode neke velike promijene pa se triba strpit.

Ukupna Poker Banka: 1770$
Ovaj mj. +70$

2 komentara:

  1. a jesi probao rush FixedLimit na tiltu?

    OdgovoriIzbriši
  2. Naravno, super je rush samo trebe čekat večernje sate da se 1/2 napuni a 0,25/0,5 ima jako puno igrača i može se dobro i igrat ali nekako nisam zadovoljan. Na 1/2 se da igrat a na 0,25/0,5 pre loose igraju jako teško se izborit. Mislim da triba igra 4 stola rusha ovog malog. A na 1/2 sam ih u nekoliko navrata jako dobro istapira. I definitivno nastavljam igrat rush fixed limit

    OdgovoriIzbriši