srijeda, 13. listopada 2010.

Reorganizacija Poker Banke

Malo sam igra ovaj mj. stvarno imam previše posla i nikako nać vremena i volje da se prisilim na neki teški grind. Isto tako isplatio sam lovu sa Alfa pokera sve više i više mi je sumljiv šta mi je potvrdio i moj affilite tako da sam isčupa svu lovu vanka i stigla je u roku od 2 dana fijuuu....

Full Tilt je odličan imam stolova ima riba ima regulara aliiiiiii rejk back mi je 27% šta kad ste igrač Fixed Limita je na samoj granici. Preko mog affiliate imam na Merge mreži 50% te na Microgamingu tj. Purple lounge isto 50% tako da 23 posto više je jako mnogo i neželim to odbacit.

Sada sam baš u nedoumici di igrat i šta.

1.iPoker mreži stolovi su užasni to mi je i kolega fixed limitaš ovčica reka tako da sam ga odbacio ali isto tako mi je moj affiliate nudio 50%
2.Na Microgamingu se nešto čudno dešava gase se stolovi i ima ih užasno malo ali kako kad.
3.Merge mreža isto kao i microgaming malo ima malo nema.
4.Full tilt je pretrpan regularima.
5.Na ostalim mrežama nema gotovo ništa Fixed limita ako neko zna još koju plzz pomagaj.

Tako da sam nakon par dana razmišljanja odlućio raspodjelit banku okolo po mrežama.

Bit će mi puno teže igrat veće limita šta ču privremeno izbjegavat ali bar ću na svakoj mreži pronaći dobar stol i naravno držat ču se Full Tilta jer stvarno ima stolova i software mi je predobar.

1. Ostajem na Full Tiltu i pojačat ču banku tamo,
2. Čistim promciju na Merge mreži Lock Pocker preko poker savija
3. Ubacio sam se i na Bluffroom isto Merge preko hand4hand radi 50%rb + rejk rejsovi
4. I najvjerovatnije Microgamin Cool Hand imam neki bonus tako do kraja mj. malo tamo.
5. Purple Lounge Microgaming isto preko hand4hand 50% + rejk rejsovi.

Sutra kad raskupusam sve ću postavit toćno koliko imam di.

Nema komentara:

Objavi komentar