petak, 22. listopada 2010.

Vrtim se u krug

Vrtim se u krug na full tiltu ispizdit ću. Par dana pristojan plus pa onda veliki minus šta poništi sve ono dobro šta san napravio. Jučer san ima KK 24 puta i dobio sam samo 11 puta ma svaki jbn put se A otvorio. To me je koštalo jučerašnjeg dobitka. Odvratno naljutia san se ka ris i opet san se izvuka na 9max stolovima. Neće me 6max na tiltu za izludit neznan jeli igran preloose ili pretajt.

I grafu se vidi da me u nekoliko navrata vrate tamo di san bio na početku mj. umisto da me odlipi prema gori vrati me nazad.

Danas san mora igrat prije posla jer poslije posla neću moć radi održavanja bodova za Iron Man i Take 2 promociji. I uspio san u 50 tak minuta izjanit 260$ na 1/2 ma nevjerovatno. Uz toliko tajt igru da skoro nitijednu ruku nisan dobio ma za ispalit. Ma da san calla svaku ruku i da hoću toliko izjanit nebi moga. Ništa mi nije jasno.
Najgore stanje kad neznan zašto i da moram govorit da je vaaarijanca ma mrzim spomen na tu rijeć. Volim kad znam da je moja greška u igri i sl. ali ovako je teško to izbacit iz sistema jer mi nikako neide iz glave. Nije stvar para nego stanja uma u koji upadnem nakon ovakvih sessiona.


Ovo je po limitima koje sam igra ovaj mj. di se jasno vidi da na 9max sam u plusu na svim limitam a da na 6max sisam kitu. Zašto još nemogu dokučit jeli igram pre agresivno ili pre loose ili možda ćak pre tajt. Nadam se da će se statistika iskristalizirat za mjesec dva pa ču moć i postat da vidim dali se iz statsa može ugledat koja rupica da je začepim. Ovako mi se čini da je uzorak pre mali.
1. Full Tilt: 1128$ ovaj mj. +98$ (+200$ rb)
2. Lock poker 50$ očistio sam 20% bonusa ali nema stolova pa igram samo kad ima pokoji dobar.
3. Bluf Poker: 300$ ništa ne igram dok ne odigram Lock poker koji je na istoj mreži.
4. MB: 200$
Ukupna poker Banka: 1978$ ovaj mj. +278$

4 komentara:

  1. Prijatelju, ako te malo tješi, ja sam BE zadnjih 70k handova :/

    OdgovoriIzbriši
  2. Volim čut obrnuto ali valjda strpljenjem i dobrom igrom čemo se uspit se obrnit.

    OdgovoriIzbriši
  3. Mene takodjer Ful Tilt jebe. 20 Stacks sam dolje, ali sve otkako je poceo Take 2 bonus.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ista stvar se meni desila. I kad sam uzeo Take 2 bonus počeo sam i lovit Iron Man i Black card i oderalo me.

    OdgovoriIzbriši