subota, 23. listopada 2010.

Jučer Pun misec, posisali me vampiri i izgrizli vukodlaci.

Prokleti vampiri i vukodlaci. Pun misec me umlatio ka tikvana. hehe imam osječaj koda me kremenko toljagon umlatio drito u bankroll i u možđane.

Ma ruku jučer nisam moga sastavit nikako. Otkad sam malo povečao grind i ubacio 9 stolova u igru koštalo me totalnog frustritikusa... Ujutro me istapirali u 1 h igre a navečer igra san totalno tajt i 3/6 full ring je jedino di sam bio u plusu ostalih 8-9 stolova sam bio u minusu. Ni tajtanje ni fajtanje mi nije pomoglo.

Opet idem korak nazad jer stvarno nemam snage a ni bankroll za gurat se dalje na medium lvl fixed limita na Full Tiltu. Ponovo idem na 0,5/1 i možda pokoji full ring stol 1/2 ali definitivno smanjivam broj stolova i ne prpam po 2/4 i 3/6 kad me ovako neide.

Danas isto kraći session na 4 stola 0,5/1 i opet sam izjanio neće pa neće lol. U ovakvim situacijama gubitak samopouzdanja je najgore šta proizlazi iz toga nije stvar love nego buduće igre koja nemože bit kvalitetna ako samopouzdanje šteka. Samopouzdanje šteka ne samo iz većih gubitaka nego zbog premale banke. Bankrol managment je jebeno bitan zato pamet uglavu i Dirk i ostali. :)

1. Full Tilt: 947$ ovaj mj. -83$ (+30$rb +30 Take 2) (lol našta se vadim) (lakše mi je ovako :)
2. Lock poker: 69$ očistio sam 25% bonusa.
3. Bluf Poker: 300$ ništa ne igram dok ne odigram Lock poker koji je na istoj mreži.
4. MB: 200$

Ukupna Poker Banka: 1576$ ovaj mj. -127$

Nema komentara:

Objavi komentar