nedjelja, 3. listopada 2010.

Zaključak mjeseca

Cijeli mjesec je bio zanimljiv i uzbudljiv. Nisam igra koliko sam moga ali polako se zagrijavam za zimu. Bio sam super zadovoljan igrom i zaradom dok me nisu u 2 sessiona na 2/4 istapirali ka pavijana, da nisu bio bih u super plusu na alfi ovako sam u malenom plusu ali plus je ipak bolji od minusa. Slikica je prikaz svih limita koje sam igrao na Alfa pokeru. I igrao sam sve limite kad god bih primijetio ribu na bilo kojem od limitia nisam mogao ne igrati se snjom hehe. Ponekad bolje ponekad gore. Sve u svemu ovaj dogovor na alfa pokeru je odlićan čak 60% rb sam dobio. I idući mjesec opet ima rejk rejs u vrijednosti od 3000$ šta je vrhunski čovjek se svaki mjesec odrekne svog profita da ga podijeli skoro svim svojim igračima. Na tome rejk rejsu sam završio na 8mj i dobio ugodnih 85$ a na ukupnom rejk rejsu na Alfa pokeru sam završio 14 mj. doduđe djele samo prvih 7mj na koje sigurno mogu uć ćim povećam volumen igre. Sljedeći mjesec ču sigurno još više odigrat tako da ču vjerovatno na oba rejk rejsa uzet još koji dodatni eurić.

Alfa poker banka: 920€ ovaj mj. +110€

Ovo su limiti koje sam igrao na Full Tiltu i ovdje sam igrao sve i svašta NL FL rush, full ring itd... Jako puno mi je pomoglo igranje Full ringa 1/2 limit pokera jer sam uz laganu igru i dosta tajtanja lagano dolazio do zaradice. Isto tako mi je pomoglo da smirim igru na 6max jer je očito da sam u nekim sessionima pretjerao sa Loose igrom te krađom blindova a uz malo poduže sessione full ringa počeo sam više tajtat šta je itekako pomoglo. Očistio sam nekih 60$ bonusa i osvojio 2 puta 3mj. na 18 ljudi sng. Nastavljam definitivno igranje Rush limit 1/2 te full ring fixed limita 1/2 jer toliki broj stolova koji ima u ponudi na tiltu uzrokuje i veliku pojavu riba i puno je lakše igrat i nać si dobar stol i dobro mjesto za stolom. Iako su promijenili naćin rejkanja i FT poena mislim da neće uvelike promijeniti moju igru na FT. Ali definitivno uživam igrat na FT zbog prekrasnog softwera i jako puno stolova i promocija.

Full Tilt Banka: 430$ od početka mj. +290$

Sve u svemu opet sam zadovoljan iz mj. u mj. ponovo završavam u plusu ma kakav on god bio.

Nema komentara:

Objavi komentar