petak, 29. listopada 2010.

Još par dana do kraja mjeseca

1. Full Tilt: igram većinom 0,5/1 i 1/2 držim upaljene low i medium limite i poredane po vpipu i biram najbolje stolove za igrat. Kako igram manje stolove isto tako su i manji pomaci u plus. Šteta kad sam krenuo dobro igrat samo srednje limite šta nije potrajalo malo duže. Ovako ču se i dalje zadržat na manjim limitima i polako skupit malo veći bankroll da mogu u miru igrat medium limite. Odigra san i 3 MTT turnira i na 17k GTD završio na 33 mj. dobio 26$ šteta jako dobro sam igra da su mi TT izdržali bio bih sigurno dogura do boljeg mj. ali za prvi odigrani turnir nakon dugo vremena sam jako zadovoljan. Nisam ima dobre karte nikako ali sam koristio poziciju i greške u igri drugih tako da sam skoro cijeli turnir bio dobro iznad prosjeka.
Full Tilt: 1165$ ovaj mj. +135$

2. Lock poker: lagano igram 0,25/0,5$ i 0,5/1 kad uopće ima koji stol i same ribice se vrte. Nije baš soba za fixed limit hehe možda da imam veći bankroll ima dosta HUFL 1/2, 2/4 i većih stolova ovih manjih ni za lijeka. Očistio sam 33% uvjeta za dobit kickback bonus preko POKERSAVVY kojemu je ukupna vrijednost promocije 175$ za 230$ plaćenog rejka što od prilike predstavlja 250% rakebacka.
Lock poker: 134$ ovaj mj. +64$

3. Bluff poker: 300$ nisam ga ni upalio.

4. MB: 200$

Ukupna poker banka: 1799$ ovaj mj. +99$

Nema komentara:

Objavi komentar