utorak, 5. listopada 2010.

Full Tilt grind

Uživam se igrat na FT em šta me ide em šta ima ribe za pljačkat. Igram 1/2 full ring i 1/2 rush i 0,25/0,50 rush i guštam. Nema dovoljno stolova na microgamingu pa moram na FT grindat. Sreća je šta tamo imam i RB u iznosu od 27% pa bar dobijem i nešto rejka nazad. Inače veći mi je gušt imat igru u plusu nego se čupat sa rejkom kao na Alfa pokeru.
U prvih par dana ovog mjeseca počupa sam ih na FT sa guštom. Nedostaje mi u trackeru 1 session i dobitak od 79$ osvojenih na 3mj. na sng 18 ljudi 20+2$ buyinom. Moga sam ga i uzet ali sam 3 puta zaredom allina i naletio na ručni par i izletih.

Full Tilt: 724$ ovaj mj +234$ a stavio 140$ prošli mj. tako da sam ukupno skoro +600$

Na Alfa pokeru sam u plusu nekih 30€ jer skroz malo igram. I napravio sam nekih 100€ rejka.

4 komentara:

  1. Nije valjda stanje toliko lose da cak ni ti ne zelis igrat na Alfi? ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma baš tako stolovi su za ispovraćat. Jednostavno se gasi Fixed Limit na microgamingu. Iako sam primjetio da ima nešto stolova 2/4 i 3/6 te 5/10 ali banka mi je pre jadna za stisnut na tim limitima.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hmmm, veceras sam upalio microgaming nakon duzeg vremena i mogu ti rec da su stolovi izgledali fantasticno. Morat cu nastavit pratit situaciju jer vise ne znam gdje bih igrao :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ako si ti zadovoljan aa onda su dobri ja grindam samo po danu a kad pristanem radit onda čemo vidit kako to po noći izgleda

    OdgovoriIzbriši