četvrtak, 2. prosinca 2010.

Zaključak prošlog mjeseca

1. Full Tilt: graf govori sve igra san odlično i pred sam kraj mjeseca sam sve usra. Ista stvar mi se dogodila i prošli mjesec di sam u 1 danu pao za 600$ a ovaj mjesec u jednom danu sam pao za preko 700$. Moram pripazit na ovakve svingove i nedopustit si ovakve pogreške ali u poker sve ide tako, 1 korak naprijed pa 2 nazad pa opet ispočetka. Najbitnije je izvuč neku pouku i zapamtit je. I to je razlog zbog kojeg sam i počeo pisat ovaj blog da sam sebi napomenem na ovakve stvari. Vidim da solidno igram i da mogu se nosit sa igračima na večim limitima ali jednostavno Poker banka na FTP mi nedozvoljava da igram na večim limitima. I kad me natkupe par ruku na večim limitima koje sa obzirom na BB nije ništa specijalno ali je previše za moju banku doživljavam turbo tiltove i sa njima turbo poraze. Odigra sam i nekih 20tak turnira sa različitim buyinova jedno 100$ se tu izgubilo. Ponovo sam postavio filtere na FTP i izbacio velike stolove da se više uopće ne pojavljuju za sada. I sljedeći mjesec idem hrabro naprijed.
Full Tilt: 973$ ovaj mj. -262$

2. Na Bluf pokeru sam odigra par stotina ruku i ukupni rezultat je -26$ i sad sam odlučio sve snage usmjerit na FTP i izvukao sam lovu sa Blufa i sve ču uvalit na FTP
Bluff Poker: 274$ ovaj mj. -26$

3. Lock poker: završena promocija sa poker savvija. Odlično odigra ovaj mjesec +270$
Sve stavljeno na MB i bit če ubačeno na FTP.

4. Moneybookers: 345$ Nešto love sam isplatio i nešto love sam dao prijateljima koji nemaju kreditnu karticu da mogu igrat tako da mi se ukupna poker banka nešto smanjila.

Ukupna Poker Banka: 1696$ ovaj mj. -18$

1 komentar:

  1. Frende samo jedan od onih lošijih mjeseci, ništa strašno, mora i takvih biti, poput tebe i ja pokušam neku pouku izvući dok karta ne ide pa peglam dalje jer znam da će opet morati i krenuti..

    OdgovoriIzbriši