ponedjeljak, 6. prosinca 2010.

Cilj za Prosinac

1. Full Tilt: promijenili su sistem za Iron man sad se može za 20 dana igre po 500 ftp bodova dnevno održat taj status. Ovo se odlično uklapa u Black Card club u kojemu triba u 100 dana imat prosjek po 500 ftp bodova tako da se polako približavam jednom i drugom. Još mi fali nekih 14000 ftp bodova do dostignem Black Card. Na kraju godine če pokloniti bonus sa obzirom koliko dugo u posljednjih 6 mj imate bilo koji od Iron man statusa ja ču dobit 270$ bonusa.
Igra sam rush week bonus i triba san dobit 50$ bonusa ali sam jučer zaboravio tako da ču dobit samo 25$ šta nije loše ali ni sam neznam kako sam zaboravio, a tribalo je samo 10$ rejka napravit.

Svu lovu sam povuka sa drugih stranica stvarno mi se neda na 5 mjesta igrat tako da ču samo igrat FTP a lovu ču ostavit na moneybookersu dok ne odlučim je isplatit ili pojačat FTP bankrol šta mislim da mi uopče nije potrebno jer ako mogu bitat 1/2 onda ču i sam doč to bankrola za veči limit ako ne onda bolje da se vratim nazad na 0,5/1 nego da povečavam roll bezveze.

Cilj za ovaj mjesec je dostić Iron Man i Black Card mislim da to nebi tribalo predstavljat neki veći problem. Pogasio sam sve Limite u filterima i ostavio samo 1/2$ jer mislim da mi to mješanje limita uzrokuje totalnu zbrku. Igram sve stolove 9max koji su upaljeni i 1 ili 2 stola 6max mislim da mi igranje previše 6max stolova ne odgovara. Igram dnevno dok ne napravim 500 ftp bodova i onda gasim bez obzira na rezultat i isto tako neču igrat svaki dan jer mi je dovoljno 20 dana u mjesecu tako da ču vjerovatno 2 dana tjedno odmarat od pokera. Mislim da sam prošli mjesec igra odlično samo sam se preigra i izgorio od želje i pohlepe za šta više. Ovaj put ču nadam se pametnije odigrat cijeli mjesec.
Full Tilt: 1057$ ovaj mj. +84$
MB: 716$

Ukupna poker banka: 1773$

1 komentar: