petak, 31. prosinca 2010.

Zaključak mjeseca

1. Full Tilt: Ovaj mjesec je bio stvarno težak tj samo se nastavio loš slijed od prošlog mjeseca. Od solidne igre na 1/2 te 2/4 full ring i 6max sam pao nazad na 0,5/1. Baš me nije htjelo. Iako sam se trudio da dostignem black card club nisam uspio jednostavno ni kad sam igrao samo 3-4 stola 1/2 nisam uspio zaršit skoro niti jedan dan u plusu. Ovo je možda baš i prekretnica koju sam čekao da se pribacim na NL. Jednostavno treba na FL igrati veliki volumen igre na 6-12 stolova i to nekoliko sati na dan da se varijanca pročisti i da se napravi dosta rejka jer jedino tako se može izvuč solidna zarada.

Ovako gledajući uspio sam u 3 mjeseca sa 750$ popeti se na 2230$ i pasti nazad na 635$ imao sam u 2 navrata užasan tilt i nikakvu igru i samo u ta 2 dana mi je iscurilo oko 1300$ jako bitno je kad igrate loše minimalizirat gubitke a ne ih multiplicirat. Sve u svemu bio sam hrabar i pucao na veće limite kad god sam imao bankrol za to i spušta se nazad kad nisam i uvjek sam imao rezervnu zalihu na MB u slućaju busta.
Full Tilt: 635$ ovaj mj -338$

2. MB: 716$

Ukupna poker banka: 1351$ ovaj mj -338$

Nema komentara:

Objavi komentar