nedjelja, 2. siječnja 2011.

Ciljevi za 2011

1. Prijelaz na NL smatram najvećim prioritetom. Zastitio sam se u potpunosti FL tako da je pravo vrijeme za igrat NL.
2. Do kraja godine pokušat postat regular na NL50.
3. Ostajem igrat na Full Tiltu stvarno uživam kad imam veliki izbor stolova u svako vrijeme te šta klijent radi super stabilno i glatko. Iako sam svjestan da ima dosta solidnih igrača na FTP isto tako naleti i pokoja riba i loši regular.
4. Na RR sam nabacio 200€ i tamo ču pokušat uz dosta naših igrača napravit neki pristojan rezultat i opljačkat kojeg talijana. Startam na NL10 imam 20 buyinova ali mislim da če bit dovoljno jer ono što sam do sada vidio tamo ima jako puno loših igrača.
5. Pokušat se prisilit da sa vremena na vrijeme pročitam kakvu dobru NL knjigu, koji dobar video i snimit pokoji session da iskoristim ponude od nekih prijatelja koji igraju dobar poker da mi analiziriaju igru.
6. Prošla godina mi je bila genijalna: osvojeno 1mj na 20k€ GTD na Unibetu. Tri mjeseca sam uništava protivnike na 2/4FL na Unibetu uz vrhunsku zaradu. Te nastupe na 2 Unibet Opena i nastup na side eventu WSOPa u Las Vegasu. Mogu reći da sam ispunio san jednog pokeraša. Stvarno se nadam se da ču i ove godine nastupiti na barem 1 live eventu.

Sritna Nova Pokeraši!

2 komentara: