ponedjeljak, 10. siječnja 2011.

Dojmovi od prvih par dana.

1.Full Tilt: Odigra sam nešto malo ruku NL10 u zadnjih 20tak dana i 5 buyinova sam u plusu. Igram 4 stola i polako se privikavam NL. Vidim da imam puno bolje shvačanje pokera za razliku od večine igrača koji prebivaju na NL10 i isto tako da mi fali dosta NL iskustva. Tu imam za očistit 250$ bonusa ali nikako se natirat na puno više igre. Micro stolovi su mi malo pre dosadni za igrat ali isto tako je zanimljivo i krenut od najmanjih stolova jer uz solidnu igru nebi se tribao previše zadržat na NL10. Samo triba volje za uvatit se grindat.
Full Tilt: 627$ ovaj mj -8$

2.RR poker: preko pokerica portala sam se uz nagovor prijatelja ubacio u talijansko ribogojilište i stavio sam 200€ da i tamo probam NL10. Čisti pogodak ovdje sam +8 buyinova šteta jedino šta ne igram više. Radi RR i neigram toliko na FTP jer kakvih ribetina ima na RR to je presmješno. Nemam šta reći nego navali narode.
RR: 280€ ovaj mj +80€

3. Moneybookers reserva: 430$

Ukupna poker banka: 1417$ ovaj mj +66$

2 komentara:

  1. FL igrači na NL stolovima su dominantni zbog istančanog osjećaja za oddse. samo nemoj podivljat sad! sretno prijatelju!

    OdgovoriIzbriši
  2. Strpljivo i pametno nema druge. Hvala Sens i tebi svaka čast na planu i igri.

    OdgovoriIzbriši