srijeda, 19. siječnja 2011.

Update

1. Full Tilt: pribacio sam se na NL25 i ubacio Table Ninju u igru i sad me sve podsječa na Fixed Limit pošto je sve ubačeno od 3xb te postotci za nastavak betanje kroz sve stritove. Dok sam sve postavio tribalo je malo vrimena ali je super igra na 10tak stolova nikad nije bila lakša. Malo mi je tribalo da se naviknem i NL10 je poslužio odlično. Imam mjesta za puno napretka u igri ali mogu bit i zadovoljan jer mi je ovo prvi mjesec NL. Očistio sam 2/3 bonusa još malo i kapnit če 250$ i napravio nešto malo rake back oko 65$ jer pola poker vremena provodim na RR pokeru. Razlika u igri na FTP i RR je nebo i zemlja ali TAG igra i igra iz pozicije prolazi na oba. Nabacio sam i Holdem manager i Hud od fakker11 poker pro sa istoimenog foruma i malo mi triba vrimena da se naučim koristit hemom i ovim novim hudom.
Full Tilt: 597$ ovaj mj. -30$

2. RR poker: Talijansko ribogojilište ima nešto regova ali i jako puno blesavih short stackova guraju na sve i svašta i u večini puta ih dominiram tu i tamo natkupe ali igrači na RR su smješni. Dokle god igram skoncentriran i nasmijan vrlo teško je završit dan u minusu. Neznam koliko ruku sam odigra i koliko rejka sam napravio ali to ču saznat na kraju mjeseca. Trenutno ovdje igram NL20 jer na NL10 je cirkus iako sam napravio +8buyinova na NL1o odlučio sam se pribacit na NL20 di sam napravo +4buyina. Bio sam par puta i u večem plusu ali jednostavno nije moguće dobit svaku ruku. Samo pametno i može se bez ikakvih problema ovdje grindat. Jedino moram naglasit da mi je totalni užas igrat u browseru, previše puta mrzne, jako sporo ide ali unatoč tome ima jako puno sponzora pa je sve to zanemarivo.
RR: 380€ ovaj mj +180€

3. MB 430$

Ukupna poker banka: 1535$ ovaj mj. +186$

Nema komentara:

Objavi komentar