utorak, 30. kolovoza 2011.

Virgin Poker preko pokersavvija.

E sad kad san se aklimatizira nastavia san grind na Virgin pokeru i inspiriran Borisovim uspjehom na unibet openu sam odigra nekoliko odličnih sessiona. Spustia san se na NL10 jer me gubitci na NL20 sa ovako malimi bankrolom užasno živciraju. I naravno ribica ima tako da sam ih nekoliko odera do gole kože. Stavia san još love na Virgin poker ukupno 268$ a igran na stolovima za € tako da mislin da san se malo zajeba da san akaunt triba otvorit u € da me nepapaju koverzje ali ko ga jebe oderat ču ih svakako. Promocija preko poker savija je vrijedna 80$ + 20% za moj diamond status i oslobodit ču nešto first signup bonusa. Mislim da ču ostavit lovu na ovoj mreži jer sam za sada vidim da ima dosta klijenata koji doniraju. A usporedno kad završim promociju ču upalit novu preko pokersavvija.
Virgin poker: 262$ trenutno -6$ (i još nešto malo bodova za skupit da dovršim promociju)

Nema komentara:

Objavi komentar