četvrtak, 25. kolovoza 2011.

Savvi promocija Virgin poker Boss Media network

Starta sam sa novon promocijon Virgin poker na Boss networku vrijednu 100$ i ribe na bacanje na svim limitima šta san igra. NL10, NL20, NL25, NL30 i na FL ima prometa i ribe, neznam odakle dolaze ali ih ima jučer sam se nadigrava i pokušava prilagodit na 5 max NL igru a ima 6max ali sam malo više igra na 5max bila je bitka sa ribama na sve strane bio sam up50€ pa down50€ pa opet up pa opet down :( jer dosta je loose igra i vrijedi flipanja jedino šteta šta su me natkupili dva puta na riveru i to kad sam ima setove KKK i skrekali mi AA sa 79o ali dešava se. Osim par regosa dosta ljudi limpa preflop sa smećem od karata pa ih i izoliram sa dosta širokim rangeom jer ne bacaju top parove tako lako.
Napomena je da sam mora kontaktirat suport da uplatim sa Moneybookersom jer se nemože direktno na sajtu ubacit nego uz pomoć operatera.
Krenia san sa 60€ i sad san na 20€ ali čim mi isplate pare sa prošle promocije definitivno guram više unutra malo ču produžit grind tamo ako i dalje primjetim da ima dotok riba.
Vrigin poker: 21€ ova promo za sada ;)) -39€

Nema komentara:

Objavi komentar