srijeda, 17. kolovoza 2011.

Mybet poker promocija završena

Završena Mybet promocija priko pokersavvija. Stavio sam ukupno 200$ i igra sam cijelo vrijeme 4 stola NL20 i potrajalo je dosta dugo jer nisan igra baš previše. Na grafu se vidi kako me užasno istapiralo u samom početku i nikako se podignit.

I onda je kod mene doma u goste sletio moj dobar prijatelj majstor Bora Tajter sa pokerica foruma na odmor 10tak dana i poklonio mi nekoliko treninga haha koji su vidljivi i na samom grafu. Sva ova +++++ igra je bila dok je on bio. Malo mi je proširio raspon ruku jer sam pretajta ko pičkica cilo vrime i naučio me da malo više 3bet i da još više razmišljam glavom šta takav protivnik može imat na takvom boardu i šta ja mogu prikazat da imam.
I mogu reč da nakon prošlog treninga sa trenerom sa Moshmanove akademije i sa prikinim dodatnim učenjem napredova sam bar 10%. Fala legendi Bori Tajteru i sritno mu bilo u Dublinu na Unibet Openu stvarno momak igra odlično mislim da uz malo više sreče u Irskoj ili bolje rečeno da ga ne natkupe da bi moga dobar rezulat napravit.

Sama promocija bi završila puno bolje ali nakon šta sam završio promociju još sam 2 dana igra nisam htio isplatit lovu kad sam u ovako dobrom ritmu i onda su me išutali za 5 BI baš šteta naletio sam istom tipu u razmaku od 4 ruke dva puta na AA i to baš kad sam bio u vrhuncu plusa i ja baš moram tada imat KK i AKs pa da baš oba puta mora isti pavijan imat AA kad i ja imam pristojnu ruku šta je najgore čak bi i bacio mu AKs ali nikako nisan ga moga stavit na AA opet mislia san da me drka. I danas sam sa QQ dva puta fasova na AA i KK i to oba puta slowplayane mamu im ;))) tako da su mi uzeli 5 BI ali nema veze bar sam naučia više mislit glavon.
Mybet: 308$ (160$ od pokersavvija) ovaj mj. +108$

Nema komentara:

Objavi komentar