utorak, 23. kolovoza 2011.

770 Poker promocija završena

Ovu promociju san završia brzinom svjetlosti u par dana igre. Bodovi se skupljaju jako brzo i stvarno svima preporučujem ovu promociju.

Stavia san 200$ i igra san NL20, pa malo PLOmahu, malo 7Card stud i večinom stolove u €urima i Funtama jer ima više ribetina mislim da su kladionice glavni razlog jer večina Eu ljudova stavlja kladionice u € tako da ako grindate na Ipoker mreži onda bacite oko na stolove u € i Funtama.

A kako sam igra tako i izgleda ovaj graf. Malo sam naučia više minjat brzine dok igram i proširia sam range sa kojim open otvaram te malo više 3betam i check rejzam za blef na opasnim flopinama malo više. Jučer kad sam završava promociju san se 3 puta allina i sva tri put sam ih navuka da sa lošijim kartama guraju ali me river sprašio taj jebeni A se mora toliko puta okrenit na riveru da je to ogavno ili to ja samo filman haha.

Ruka koja je obilježila promociju je dokaz koliko god pametno igran da mogu još gluplje i bez previše razmišljanja prosut 250bb.
Utg fiš (ima 260BB) 38/25 rejza, mid nit call, ja co (350BB) 78o call, svi ostali fold. Flop 578 rainbow: utg fiš check, mid nit bet 1/2 pota ja 2,5 x rerejz i utg fiš min rejz ovaj nit je uteka ja sam calla. Turn dolazi T on jako beta ja call i river K on all in 578 TK ja bez razmišljanja call i fiš vadi 46s ima je flopanu skalu. Vidia san da je jak jer nije do tada u igri bio toliko agresivan i mislin da san ovo triba snap bacit na riveru kad je gurnia 130BB allin.
770 Poker: 277$ (120$ od savvija a kroz igru -43$) ova promocija +77$

Nema komentara:

Objavi komentar