petak, 2. rujna 2011.

Virgin Poker završen

Grrrr to je sve šta mogu reći hehe, dva dana san bia slobodan od posla i uvatia se malo večeg grindanja i još večeg kupanja na plažama po Makarskoj Rivjeri. Ma koliko ja bio spreman i dobro igra varijanca je neizbježna. Pogotovo kad igrate sa premalim bankrolom onda sve to i izgleda dramatično. Nakon šta san završia promociju odlučia san zbog ribetina ostat grindat još neko vrijeme ali na moju žalost nije završilo kako san želia.
Prekjučer san izgubia 3 puta sa AA, 2 x KK i 1 put QQ i osim toga bio san u jednoj ruci 200bb deep sa QTs flop je doša KJ7 dobia san FD i SD i zastaka se sa največom ribon koja je imala A4s i naravno boja izlazi i on uzima pot. grrr. Sa AA sam se zastaka na flopu 69Q i pavijanu donka u mene ja mini rejz on gura all in ja snap call otvara pajdo K6 i naravno na riveru 6. Baš me nije tilo moran se malo izjadat. 2 x KK je popuza jer naravno A se mora pojavit ka namjerno za pavijane sa AQ (allin preflop). Odigra san i nekoliko turnira oko 20$ ali ništa nije uspilo ovaj graf ispravit. Zahvaljujuči legendarnom Pokersavviju promocija nije završila toliko dramatično ka šta graf izgleda.
Virgin poker: 202$ (130$ od savija kroz igru -196$) ova promocija -66$
Ukupno ovaj mj. zahvaljujući Pokersavviju ne mojoj legendarnoj igri +119$

Nema komentara:

Objavi komentar