petak, 23. rujna 2011.

Smart Live poker Pokersavvi promocija

Ovo je graf od HUSNG 5,50 buyin

Smart live poker na Ongame mreži registrirano preko Pokersavvija odlična promocija.
Malo sam igra 6max NL20 i ko bi gori sad bi doli u zadnjih par sessiona me izdala karta a baš sam bio u vrhunskoj formi i nakon toga san odlučia da mi triba malo promjene i starta sam igra HUSNG od 5,50$ puno brže se čiste bodovi i puno više ribe sjeda za moje stolove i samo su moji kad sjednu.

Ovo je 6max NL20 malo gori malo doli a bankrol nije baš pametan tako da i graf ovako skače gori doli.

SmartLive poker: 163$ +73$

2 komentara:

  1. jedno pitanje samo: uspijevaš li svaki puta uspješno dići novce sa tih ajmo reći lijevih (novih i manje poznatih) poker kuća.. ?

    OdgovoriIzbriši
  2. Odigra san u karijeri ja mislin oko 30tak različitih poker kuća i nikad nisam ima nikakvih problema. Zna se desit da ponekad potraje malo duže dok sve ne verificiraju ali nikad nisan ima problema.

    OdgovoriIzbriši