srijeda, 13. srpnja 2011.

Zaključak prošlog mjeseca

Zaključak prošlog mjeseca sa Full Tilta. U samom početku mjeseca kada sam počeo trenirat uz trenera krenulo me užasno. Trener mi je počeo objašnjavat napredne stvari koje sam ja totalno krivo shvačao i uvaljivao se u nešto šta nisam uopče razumio. Nakon prvog tjedna odlučio sam reč treneru da startamo iz početka jer mi sami temelji NL igre nisu bili dobri. I nakon sljedečih treninga stvari su krenulo puno bolje iako nisam krenuo se penjat u plus ali sam napokon shvačao šta je trener objašnjava i počeo sam bar manje svingove imat. Šteta šta coaching nije potrajao ali definitivno ču se javit kad i ako se popnem na NL50 jer stvarno puno znači imat nekoga tko če te ispravljat dokle igraš. Nisam htio nastavit na starsima kao što su mi nudili jer počelo je lito i više sam vrimena na plaži nego za stolovima tako da ču posvetit vremena izgradnji novog bankrola uz pomoć savija. Nekih loših sessiona nema u grafu jer nam se srušio pc na poslu tako da graf izgleda još gore nego tu.
Full Tilt: 245$ prošli mj. -490$

Nema komentara:

Objavi komentar