srijeda, 13. srpnja 2011.

Riva poker građenje novog bankrola uz savvi.

Starta sam sa 43$ koje sam imao na Monebookersu i krenu sa igrom na 4 stola NL10 i poneki NL20 uz dosta tajt igru. Ima jako loših igrača i isto tako prepre tajt regulara. Držim se ideje da igram za stackove ne za potove tako da svaki put kad sam bio allin imao sam jaku ruku a svaku situaciju u kojoj sam bio u nedoumici sam radije bacio osim u nekim kad sam igrao protiv jako loših igrača.
Sve u svemu sam zadovoljan skupio sam 760 bodova triba još 240 da završim ovu promociju na poker saviju da ubodem dodatnik 100 tinjak dolarića. I čim završim ovu promociju ukrcavam lovu na drugu pa pomalo. Osječam da igram pristojno i to sve zahvaljujuči treneru sa moshmanove akademije i definitivno kad se popnem na NL50 ču ponovo se javiti na coaching.
Riva poker: 200$ ovaj mj. +157$

1 komentar: