utorak, 19. srpnja 2011.

Riva Poker promocija završena.

Riva Poker promocija preko PokerSavvija završena. Trajalo je malo duže nego šta sam mislio ali draže mi je bit na plaži nego igrat poker. Tako da sam igra samo kad me je baš bila volja i bio odmoran. Igra sam odlično gotovo niti jednom nisam bio all in bezveze. Strpljivo i dosta tajt čekao sam ruku ili sam iskorištava Nitove. Rezultatom sam prezadovoljan vidit čemo kako če se nastavit na sljedećoj promociji preko poker savija.
Starta sam sa 43$ i uvijet je bio skupit 1000 riva bodova. Igra sam maximalno 4 stola u prvih par dana 6max NL10 a potom 2 stola NL20 i 2 stola NL10 i strpljivo i pametno sam ih išamara i popeo se na 297$ kroz igru i još ču dobit od savvija dodatnih 80$ + 20% šta sam vip. mislim negdi oko 100$. Nastavaljam u istom ritmu gradit Poker banku i moram Pogledat koju sljedeču promociju da odabrem dok mi lova nesjedne sa Riva Pokera.
Riva Poker: 397$ (100$ je od savvija) ovaj mj. +354$

1 komentar: