srijeda, 13. srpnja 2011.

Grafovi po limitima koje sam igra na FT.

Ovo je ukupni NL graf od početka ove godine kada sam startao sa No Limit igrom i da nije Rake Backa i Bonusa bio bi u debelom minusu ovako zahvaljujuči tome sam u nekom mini plusu i sreča što sam još na par MTTurnira osvojio koji dolar tako da je cijela Full Tilt expedicija završila u plusu. Ali definitivno se više nevračam na FT.

NL25 Rush: tu sam istapiran em šta sam loše igra NL još Rush poker i to samo može ovako završit. Jer bez strpljenja i allina sa dobrom rukom to može samo ovako.



NL25: Tu sam najviše igra i tu se baš vidi kako sam nakon negog vremena počeo igra stvarno loše. Ali mislim da bi mi uz pomoč onog trenera to završilo na bolje.



NL10: NL10 sam igra samo neko vrijeme kad bi mi bankrol bio pre mal za veči limit tako da nije baš neki uzorak ruku.

Nema komentara:

Objavi komentar