četvrtak, 30. lipnja 2011.

Riva Poker

Odabrao sam Riva poker preko pokersavvija. Stavio sam zadnjih 43$ šta san ima na MB i mislim da bih u tjedan dana moga očistit promociju. Ima odlična fora na riva pokeru a to je da ako popušite prvi depozit do 45$ vračaju vam ih nazad ali u trajanju prvih 7 dana.
Pošto na Pokersavviju imam diamond status dobit ču dodatnih 20% i još je dobro šta sam pokrenio i deal of the month isto na rivi za još dodatnih 20%. Za završit promociju treba nekih 100$ rejka napravit i več sam očistio 1/4 tako da živio pokersavvi i kickback bonusi lol.

Broj komentara: 11:

  1. Sto igras na Riva pokeru sada? SNG? koje?

    Takodjer bildam roll preko savvya pa me zanima :)

    Pozdrav i gl

    Marko

    OdgovoriIzbriši
  2. Igram NL10 i več sam u 2 dana skupio 250 punata promocija je odlična. Baš brzo ide mislim da ču za 5-6 dana bit gotov sa promocijom.
    Aj sretno e i šta ti igraš sng ili nešto drugo.

    OdgovoriIzbriši
  3. aha, 10NL. vidim da si 43 uplatio pa sam mislio da igras sng. dobar BRM :P

    ma sa sngovima je najbolji %rb od tih bonusa, samo sta su dosadni za poludit

    OdgovoriIzbriši
  4. Hehe BRM je vrhunski lol ali igrači doniraju baš radi promocije koju nude a to je da če vratit tih 45$ ako ih spušiš u roku od prvih 7 dana. Tako da sam se več udupla. Igrat na rivi NL10 i NL10 na full tiltu su nebo i zemlja ovdje ih možeš razbit dok na full tiltu je kopanje kanala.

    OdgovoriIzbriši
  5. a gdje si procitao to za povrat? ja sam gledao po pokersavvyu i na njihivom siteu, nisam nasao.

    znaci krenuo si sa 2 stola 10NL, 6max?

    OdgovoriIzbriši
  6. :( busto si? Cashout ili?

    GL u rebuildanju!

    OdgovoriIzbriši
  7. ma full tilt pojeo svoje. sad opet nanovo dok ne otvore. Ti fable kako ide?

    OdgovoriIzbriši
  8. Igram 4 stola NL10 dosta tajt i jako su slabi igrači tako da mislim da to mogu izgrindat bez po frke.

    OdgovoriIzbriši
  9. Super sa 43$ san se popeo na 169$ i iman još 300 punata za odradit za dodatnih 90tak. Ma za razliku od full tilta puno lakša igra. Mislin da ču definitivno više sada po ovim manjim sobama kružit.

    OdgovoriIzbriši
  10. I meni roll zaglavio na Tiltu :s
    Sva sreća pa postoje frendovi koji te izvuku iz sr.nja, tako da i dalje igram NL50 i čekam da nam vrate $ sa Tilta.
    A vidim da i ti napreduješ u rebuildanju rolla :) Keep it up!

    OdgovoriIzbriši