srijeda, 1. lipnja 2011.

Zaključak svibanj

Evo i jednog prekrasnog grafića. Uspio sam sve šta sam solidnom igrom na Turnirma zaradio vratit nazad. Loša igra je definitivno uzrok nema opravdanja.

Jedino pozitivno šta mogu izdvojit je da sam zahvaljujući ovom grafu odlučio da se ubacim u Moshmanov team coaching jer vidim da mi definitivno triba ispravit igru dok je još na vrijeme. Mislim da je sve teže i teže bit winer u NL. I od 30/5 startao je moj prvi trening sa kojim sam prezadovoljan. Odmah mi je coach uočio par rupetina i nadam se da če ih uočit još više da mogu ispavit igru dok je na vrijeme.

http://teammoshman.com/ moja preporuka svima koji žele napredovat.

Dobijete trenera uz sljedeće uvijete:
1. Vaša obaveza je svaki tjedan odigrati oko 10000 handova u trajanju od 4 mjeseca i to sa vašom lovom.
2. I svaki tjedan se dijeli profit zarađen u tom tjednu 50:50
3. NO PROFIT - NO PAY ako niste u plusu taj tjedan ne plaćate ništa.
4. Oni vam daju trenera kojega možete gnjaviti za odigrane ruke i analizu statistika.
5. Trening je jednom tjedno 1-2 sata di vi igrate a trener vam radi ispravke i obilježava ruke koje nakon završenog sweatinga detaljno analizira.
Nakon prvog treninga ja sam prezadovoljan i nadam se da ču i ostat prezadovoljan i napredovat u igri.

Full Tilt: 735$ ovaj mj. +42$

Nema komentara:

Objavi komentar