petak, 20. svibnja 2011.

Mount 4Everest

Taman se popeo na vrh i slika se na vrhu planine pa potom sjeo na kozu i nizbrdo. Bio sam baš nabrijan na igru pogotovo kad me onako lipo curila karta i onda sam odlučio povečat broj rush stolova sa 2 na 4 i spremio pamet u wc šolju da nesmeta i partijao satima oboružan adrenalinskim rushom i full tiltom ;)

Igram poker več nekoliko godina i uvijek sam spreman priznat da još uvijek nemam blagog pojma. Listam knjige, gledam filmiće, čitam forume te pratim brdo ruku o kojima se raspravlja na forumima i opet u puno raznih situacija loše odigram te ponekad kao da mi je neko izbrisa fold botun. Poprilično radim na svojoj igri i opet me istapiraju nevjerovatno. Graf je potonuo točno na dan kad sam postao na blogu ko za inat i čim je počeo padat smanjio sam broj stolova ponovo na 2 i čak na 1 i niti jedan dan nisam uspio izvuč pozitivan session ma koliko se god trudio uključujuči i danas. Najslađe bi bilo optužit downswing i nesreču čak iako je par mojih prijatelja gledalo neke sesione na 6max NL25 di su me natkupili nevjerovatan broj puta aaaaali kad god u HEMu analiziram svoju igru vidim da glavni minus dolazi od moje loše igre a ne od natkupa.

Svima koji igraju poker iz dana u dan i prolaze svakodnevne stresove te preispitivanja i samoanalize triba čestitat na trudu, radu, volji, strpljenu itd... I svaki put kad padnemo opet se dignemo i ponovo. Ključan faktor je bankroll jer uvijek triba vodit računa da kad se pada da se pada u meko a ne glavom u beton jer ako tresneš u travušinu otreseš se ka kokoš i opet prpaš okolo.
Aj živili i pamet u glavu.
Full Tilt: 942$ ovaj mj. +249$

3 komentara:

  1. omfg, ovo je zbilja gadno...

    ne bih htio ti pametovati jer vjerojatno sve i sam znaš, ali meni osobno dobro dođe neko vrijeme pauze (sati, dana) čim vidim da me karta neće (a trebala bi).

    jer i da si svjetski igrač, kao i ovaj buljavi Ivey, kad te karta neće onda si odjebo karijeru, nažalost.

    OdgovoriIzbriši
  2. haahha totalno si u pravu za ovaj fold botun ja san isto iscurija u 10 dana 160e,nakon što san isplatija 500 desi mi se preokrt u glavi ono mislin sad cu to ja lagano opet u par dana napunit.... ma baš lose krenilo i na kraju potonija...vidija san da kako mi lova ide doli da san sve nervozniji i prije tiltan, sad pauza 4 dana osjecan se vrhuski i od sutra ponovo u akciju pozz

    OdgovoriIzbriši
  3. hehe ma kad vidim ovaj graf vidin da ništa neznam ali bar sam uporan lol.

    OdgovoriIzbriši