četvrtak, 12. svibnja 2011.

Graf Svibanj

Ovaj mjesec igram sve bolje i bolje. Posvetio sam se malo više Rush NL25 jer primječivam sve više i više short stackera i loših igrača nego nego na regularnim 6max stolovima. Na 6max stolovima ima previše regulara a na Rush nema čega nema. Dosta sam se trudio ispravit post flop igru i smanjio CBET na flopu kad sam van pozicije i još podosta manjih ispravaka u samoj igri. Osječam se sve ugodnije na NL i isto tako napokon sam se uhodao na Hem HUd kako triba.

Odigra sam i velik broj turnira i jedno u 10tak sam ušao u lovu doduše omanju ali je bio veliki gušt dolazit u sam vrh. Veči uspjeh mi je za napomenit 2900 mjesto i 79 mjesto od 32300 ljudi na mini FTOPsu i ugodnih 600$ + 38$ u koje sam ušao sa FTP poenima umjesto love i umalo sam ubo veču lovu ali čovjek uči na greškama i naravno ima vremena. Osvojio sam podosta satelita za te veče turnire i čak sam i keš outao kartu od 110$ jer mi je bilo bolje uzet lovu kad mi je bankrol ovako malen. Aj živi bili vino pili i cure ljubili.

Full Tilt: 1652$ ovaj mj. +959$

2 komentara: