subota, 2. siječnja 2010.

Kako je završio 12 mjesec

p.s. Sritna nova Svima

1. Starsi 250$
Poker banka samo za turnire. Odigra sam nekoliko turnira ode i bilo je odlićno neko vrijeme ali nažalost i ono šta sam zaradio ulazeći u pare na nekim turnirima opet sam potrošio igrajući na druge.
Ovaj mjesec -25$

2. Full Tilt 200$
Poker banka samo za SNG i HUSNG i MTT turnire ovaj mjesec samo samo odigrao nekoliko MTT turnira buyin od 10$ ali nije bilo sreće da se uvućem u pare odatle i ovaj minus.
Ovaj mjesec -50$

3. Poker World 76$
Na početku mjeseca ovog i prošlog sam igrao i ovdje Fixed limit i bilo je odlićno dok sam igrao 0,5/1 stolova ali u 2 dana i 2 mala sessiona + razbacivanje na nekim turnirima tu sam popušio podosta. Imam tu rejk back od 33% i još dosta bonusa za očistit ali zbog odlićnih riba i igre na microgamingu tu nisam igrao ništa. Kako me živcira tu igrat pored svih tih rusa i amerikanaca sa njihovim glupiranjima.
Ovaj mjesec -224$

4. Cool Hand 626$
Ista mreža kao i unibet tako da nisam od 15/12 ništa igrao rezultat je od prve polovice 12 mj. Di sam igrao 0,5/1 i tu sam napravio cijeli rezultat.
Ovaj mjesec + 189$

5. Unibet 1584€
Ukratko razbio sam ih na 0,5/1 najbolji mjesec do sada na FL 0,5/1 nadam se da će se ovako nastavit.
Ovaj mjesec +1060€ (170€ rejk back od toga)

Živio Fixed limit i Ribe.

2 komentara: